3 Eylül 2014 Çarşamba

====Jang Ok Jung===

Yeni bir güne Jangi ile günaydın sayın blog takipçileri.Sabah için hüzünlü bir paylaşım fakat zaten
dramalar...hayatımızın bir parçası oldu artık...benim kral Sukjong dönemini en iyi canlandıran..bir
tarihi dramdır...başrolde Kim Tae Hee rölünün hakını tamamiyle vermiştir.* sevdigim bir oyuncudur*
Live for Love..Jang Ok Jung..romanından uyarlanmış bir dizi..romanın yazarı..Choi Jung Mi...Joseon..kral
Sukjong döneminde..çok kibirli,büyük hırsları olan,kendini begenmiş tavırları,şeytani kötülükler yapıp önce cariye ,kraliçenin ölümünden sonra ..tahta kadar yükselen bir kadının hayat hikyesinin yeniden yorumlanmasıdır..
drama sevenler...Dong Yi  dizisini-izlemiştir..ben burda bu diziyi anmadan geçemiyecegim çünkü..hem benim en sevdigim dizi..,hem çok güzel bir kadro ile...bence kral Sukjong  rölü en çok Ji Jin Hee,ye  yakıştıgını düşünüyorum...netice itibariyle aynı Joseon dönemi...aynı kraldan bahsediliyor...19 kral Sukjong.dönemi
Ben şimdi ister istemez iki dizi arasında bir baglantı kuruyorum ...benim gibi düşünen bir çok drama sever vardır biliyorum...Jang Hye Bin..kozmetik ve moda alanında çalışan...Yun ailesinin bir kızdır..zaman ilerledikçe..cariye olarak girecek...ve kraliçenin ölümünden sonra tahta çıkacaktır...uzun zaman orda kalmamakla birlikte..idama kadar giden..bir kadının hikyaesidir..dizi sadece 24 bölüm ve 2013 yılına aitir.
Dizinin oyuncularına gelince...kral Sukjong...Yoo Ah In, Hyu Chin Soo-Jae Hee,kraliçe In Hyun-sevgili
Hang Soo Hyun...prens Dong Pyung-Lee Sang Yeob..(onun için de üzüldüm dizide..ve aynı zamanda çok sevdigim ve çok şirin bir oyuncu) ve Leydi..Choi Suk Bin-Han Seun Yeon...bugün yine hocamı dinlemedim,
ve yine bir sürü resim ekledim..fakat bana göre dizi paylaşımlarında hem oyuncular,hem de dizi hakında fikir
veriyor...öyle degil mi sizcede..???:).ayrıca yine Jang Ok Jung rölünü canlandıran...başka bir oyuncu (.yine çok begendigim..) başka bir diziden..daha ekledim..dizi adını tekrar söylemiyecegim..iki dizide bence harika
Ve bugün sözü diyerek.**..İnsanın kalbini en çok acıtan hayal kırıkları degil---yaşaması mümkün olmuyan mutluluklardır**..yazarın kaleminde**...sizleri hem çok güzel aynı zamanda çok üzücü bu dramayla başbaşa bırakıyorum...unutmadan..yanınızda bol mendil.alın..diziyi yaşarsanız gözyaşlarınız yerinde durmuyacaktır ve akacak...akacak...:(((((...saygılar hocam..Sarayatta...söz veriyorum gün be gün..ilerliyecegim,durmaksızın
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder