21 Temmuz 2014 Pazartesi

===MUHTEŞEM KRALİÇE====



Arkadaşlar bu dizi çok paylaşıldı
ve izlendi hala izlemiyen var mı bilmiyorum...diziler paylaşılsada kalemler farklıdır..bir de ben paylaşmak istedim müsadenizle.Aslında tüm olaylar..ŞİLLA,NIN BÜYÜK KRALI..ÇİNYON döneminde başlar...ileri görüşüyle ve zekasınla ülkesine büyük faydaları tüm halkı ve saraydan saygı duyulan bir hükümdardır...ne varki..onu çok seven bir harangı Mişıl...onu zehirler...ondan geriye kalan soyobtodur,,,o dönemlerde torunu küçük ,oglu ise kendini içki ve eglencelere vermiştir...ölümünden sonra tahtta kral ÇİN Çİ oturur...fakat yönetmek ona göre degil...o hayatını zevklere adamıştır.
O zaman hala harank oglan Mişıl...sırf tahta çıkma pahasına bir oglan dogrur..fakat kral onunla evlenmeyi rededer...o da oglunu terk eder..işte bu küçük oglanın adını büyük ustta Munlo..Bidam koyar(abidarma buda)...ve tarih başlar sayfaları yazmaya...Kral Çin Çi,nin ölümünden sonra ..yine tahta oturmak ister fakat hükümdar Çinyonun torunu başkasını sever bu da kraliçe Mayadır...biraz kısas kısas gidecegim...kraliçe ikiz bebek dogrur....iki kız...ve kehaneti tam okumadan....erkek soyu tükenecek diye kral küçük kızını ..hizmetçi Sovayla birliktte saraydan uzaklaştırır...kundan içine de soyobtoyu koyar...ve DOGMAN& BİDAM...hikyaesi başlar.....































Arkadaşlar ben bu diziyi BİDAM VE MİŞIL olmadan bu kadar zevkle izlermiydim bilmiyorum..amma sanırım hayır..bu dizinin tadını getiren onlar....saf tertemiz duygular taşıyan,herkese inanan bir Bidam var..sagolsun KİM NAM GİL oppa ve MİŞIL gibi bir rakip...işte o zaman hırs yapıp zafere geleceksindir ..baştta prenses sonra kraliçe ,hatta muhteşem bir kraliçe DOGMAN.....bu dizinin farklı bir versiyonunu da izledim ben..bu kadar güzel olmasada..kadro ve bölüm sayısı farklı....Joseon tarihini tam bilmemekle sadece diziler üzere...tarihi anlamaya çalışıyoruz...oyuncu kadrosu alıntıdır arkadaşlar..teşekürler.not:sizler alıntı yapmadan paylaşabiliyormusunuz....eger biliyorsanız bana söyleyin lütfen..
























 Arkadaşlar..çok yazı yazmadım amma ben finali bu şekilde görmek isterdim...bu yüzden bu son paylaşımla sizlere hoşçakalın şimdilik diyorum..diziyi izlemiyenler varsa mutlaka izleyin...derimmm..her şey var-dram,tarih,aksiyon,aşk var da var...amma bir de finali var...ahhhhh:(((((((( hoşçakalın


5 yorum:

  1. ELLERİNE SAGLIK SONGÜL ÇOK GÜZEL BİR YAYIN İLK OLARAK....VE TABİ BU ARADA SEVGİLİ YAGMUR ÇELİK ÇOK TEŞEKÜRLER ..HARİKA BİR BLOG YAPTIM....MÜZİKLER ÇOK GÜZEL...BİRAZ DAHA OST EKLERSEN TARİHİ ÇOK SEVİNİRİM.....VE SİZLER DEGERLİ ARKADAŞLAR YAYINLARA BAKARKEN..BALONLARI PATLATMAYA UNUTMAYIN SİZLERİ SAYIZ KALP VE ÇİÇEKLER BEKLİYOR..SAYGILARIMLA SARAYATTA..TEŞEKÜRLER KIZLAR İYİ Kİ VARSINIZ...SİZİ ÇOK SEVİYORUM..UNNİNİZ:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sevgili sarayata senin ve Yağmur Çelik'in yardımları olmasa beceremezdim kat etmem gereken çok yol var destekleriniz için cok cok cok tesekkur ederim beni bu sayfaya dahil ettiğiniz için:))))

      Sil
  2. Harika bir yayın olmuş ellerine sağlık. Bende izlesem iyi olur her halde :))

    YanıtlaSil
  3. Bende bende....ay harika bir de ostu çalıyor....süper..2 yayında daha iyiolacagına daha iyi olacagana eminim....ellerine saglık....

    YanıtlaSil
  4. Yağmurcum kesinlikle izle çok teşekkür ederim senin ve sarayatanin sayesinde:)

    YanıtlaSil