28 Ağustos 2014 Perşembe

The Moon That Embraces the Sun, Güneşi Kucaklayan Ay ..



Konusu: Bu dizimiz King Lee Hwon ile kadın şaman olan Wol arasında geçen aşkı anlatıyor. Soylu bir ailede dünyaya gelen Wol bir süre sonra prenses oluyor fakat bazı tuzaklarla karşı karşıya gelip yargılanıyor ve sonunda bir şaman olarak yaşamaya başlıyor.Wol/Yeon Woo (Han Ga İn):Küçücük bir kızken onun güzelliğini kıskanan kötü insanlar tarafından öldürülecekken bir kadın şaman tarafından kurtarılır.Daha önce bir kez nişanlandığı Lee Hyun ile tekrar karşılaştığında, artık Wol (Ay) ismi ile büyüyen bir kadın şaman olmuştur.Lee Hyun çocukken tanıdığı Yeon ile Wol'un arasındaki benzelikleri görünce ona aşık olur.Ama aynı zamanda Lee Hyun'un üvey kardeşi Yang Myung Gun da Wol'ü sevmektedir.Yeon Woo’nun ölüp ölmediği konusunda şüpheler varken acaba Yeon Woo hayatta bunlara dayanabilecek mi?

Oyuncular:
Kim Soo-Hyun - Lee Hwon 
Yeo Jin-Ku - Lee Hwon (genç) 
Han Ga-In - Heo Yeon-Woo / Wol 
Kim You-Jung - Heo Yeon-Woo / Wol (genç) 
Jung Il-Woo - Prens Yangmyung 
Lee Min-Ho - Prens Yangmyung (genç) 
Nam Bo-Ra - Prenses Minhwa 
Jin Ji-Hee - Prenses Minhwa (genç) 
TBA - Heo Yeom 
Siwan - Heo Yeom (genç) 
Kim Min-Seo - Yoon Bo-Kyung 
Kim So-Hyun - Yoon Bo-Kyung (genç) 
Yoon Seung-Ah - Sul 
Kim Young-Ae - Queen Yoon (Lee Hwon'ın büyükannesi) (alıntıdır)Benim defalarca yepudada izledigim bir dizidir..bazı dizileri izlemeye doyamazsınız..onlarla güler,onlarla aglarsınız...fantastik,tarih bir dramdır...izlemiyen arkadaşlara mutlaka önerimdir...ve şimdi harika bir kadro ile ayı kucaklamaya ne dersiniz arkadaşlar...bugün kaç yayın yaparım bilemiyorum..çünkü ben bu dizilerde uyur ve onlarla da uyanırım...dizi yeni degil..sanırım 2010 da ilk yayınlar başladı...ve sayın Dance ve ekibi bizleri çok mutlu etigini hatırlıyorum...o dönemleri arıyorum açıkçası hiç bir bölüm ve çeviri aksamazdı...insanlar hep sevdigi  yerlere gider ben de yıllarca onları takip etmişimdir...benim izlediklerim sadece kore tarih dizileri oldugu için...bazen sabırsızlıkla çeviriyi beklerim o günden-- bugüne bir çok şey degişti..artık tarih sayesinde...orjinal dilde de olsa inglizce de olsa izliyebiliyorum...sadece eski diziler vardır..King and 1,Kraliçe İnsso gibi hala diziler tüm sitelerde yeni yeni eklenmeye başlanmıştır...bugünde emekli admin de olsa :)) sn.Danceyi ve papatya ekibini hem anmak ,hem teşekür etmek istedim....teşekürler yepudaa....çomal komavo.






keyfli sevirler....arkadaşlar...bu akşam da ayı kucaklamaya gidelim mi....kreeeeeeeeeeeee...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder