23 Temmuz 2014 Çarşamba

=== HA Jİ WON===













Adı: 하지원 / Ha Ji Won
Gerçek Adı: 전해림 / Jeon Hae Rim
Mesleği: Aktrist ve Şarkıcı
Birthdate: 28 Temmuz 1978
Birthplace: Seoul, Güney Kore
Boyu: 168cm
Kilosu: 46kg
Kan Grubu: A


Filmleri

Three Joseon Angels / 조선미녀삼총사 (2013)
His Last Gift
Sex Is Zero 2
Fool
Miracle on 1st Street/1st Miracle
Duelist
Daddy Long Legs
All For Love
Love So Divine
Bunshinsaba/Ouija Board
100 Days with Mr. Arrogant
Reversal of Fortune
Sex is Zero
Phone
The Scissors
Ditto
Truth Game
Nightmare

Dizileri

Secret Garden/ 시크릿 가든 (2010)
Hwang Jin Yi (KBS2, 2006)
Fashion 70's (SBS, 2005)
What Happened in Bali (SBS, 2004)
Damo (MBC, 2003)
Dragon's Tears (KBS)
Love That's Bigger Than Love (MBC)
School 2 (KBS)
Days in the Sun / 햇빛 사냥 (2002-KBS2)
Life is Beautiful (KBS, 2001)
Secret (MBC, 2000)

Ödülleri

2007 32. Altin Sandik Uluslararasi TV Festivali: En Iyi Aktrist (Hwang Jin Yi)
2007 34. Kore Yayin Ödülleri: En Iyi Aktrist (Hwang Jin Yi)
2006 KBS Performans Ödülleri: En iyi yükselis ödülü (Hwang Jin Yi)
2006 KBS Performans Ödülleri: En iyi Çift Ödülü Jang Geun Suk ile
2006 KBS Performans Ödülleri: Netizen Ödülü
2004 40. BaekSang Ödülleri: TV Dizilerindeki en iyi aktrist (What Happened in Bali)
2000 Mavi Dragon Ödülleri: En iyi yardimci oyuncu (Ditto)
2000 Grand Bell Ödülleri: En yeni Aktrist (Truth Game)....ALINTIDIR.






















































 Arkadaşlar ben ilk önce favori yıldızlarımın biraz resmini paylaşır sonra dizilerine başlarım...ve işte yine bir favorim benim için sanat her daima önde gelmiştir..ve sizlere gerçek büyük sanatçıları paylaşmak isterim..ben onların sanatçı yetegine hayranım ...güzelik,seksilik geçici bir şey amma sanat ve sanatçılar ölümsüzdür..bu ister Kore,ister Türkiye,ABD,İTALİA,FRANSA ve daha bir çok ülke bügün Türkiye bir Türkan Şorayı,Adile Naşiti ve binlerce yeşil çam yıldızını unutabildimi..onlar hala sanatınla yaşıyor bizim için...uzun ömür versin kalan yıldızlarımıza...Bir HABABAM sınıfını unutabildiniz mi....İTALİANIN BÜYÜK YILDIZLARINDAN SOFİA LORENİ,FRANSADAN-ALEN DELONU,ABD -SAYISIZ YILDIZ TOM CRUZ,LEONARDO Dİ KAPRİO VE SAY SAY BİTMEZ PEMBE DİZİLERİ ROZALİNDA VE MANUELAYI...HAYIR HİÇ SANMAM ÇÜNKÜ SANAT VE SANATÇILAR ÖLÜMSÜZ BANA GÖRE ESERLERİYLE HER DAİMA YAŞARLAR....AYNI ŞEKİLDE KOREDEKİ BÜYÜK YILDIZLARIMIZ...UZUN ÖMÜRLÜ VE MUTLU OLSUNLAR Kİ BİZİ DİZELERDEN MAHRUM BIRAKMASINLAR...BEN HA Jİ WON ANNE VE BABASINI ŞANSLI BULUYORUM 2 SANATÇI HEM KIZLARI HEM OGULARI..SANATÇI HATTA BİRER YILDIZ..BASİT ŞEYLERLE UGRAŞANLAR...ONLAR SANAT HAYRINI DEGİLDİR ELBETTE SEVGİLİLERİ VE ALELERİNİ MERAK EDERİZ AMA ONDAN ÖTESİ ÖZELE GİRER..HERKES HAYATINI İSTEDİGİ GİBİ YAŞAMAKTTA ÖZGÜRDÜR ÇÜNKÜ BU ONLARIN HAYATI NE SİZİN NE BENİM.ELBETTE BENDE MERAK ETMİYOR DEGİLİM BİR YILDIZIN SEVGİLİSİ VE EŞİ KİM ,ÇOCUKLARI VAR MI...AMMA BU SADECE HAYRANLIKTAN...DİZİLERDE BULUŞMAK ÜZERE HOŞÇAKALIN SARAYATTA.NOT: YENİ DİZİLERİNİ EKLEMEDİM KISMET OLURSA PAYLAŞIMDA GÖRÜRSÜNÜZ ŞİMDİLİK...SAGLIKLA VE SANATLA KALIN...

2 yorum:

  1. Ben bu kadini Full House'dan taniyorum :)

    YanıtlaSil
  2. harika bir oyuncu değişiklikleri çok seviyor ve insanları eğlendiriyor teşekkür ederiz paylaşım için ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil