3 Ağustos 2014 Pazar

>>>>> PEKÇEYE KUMCU -SU BAEK HYANG>>>>>>>
























































































Merhaba arkadaşlar...yine defalarca izledigim hatta şu anda bile tekrar izliyorum...galiba Dong yi kadar olmasada bu diziyide çok sevdim.Keşke yazdıklarırımız..senaristlere,yönetmenlere,oyunculara bir şekilde ulaşsa..,bizlerin izliyeci olarak ufak önerilerimiz duysa senaryo yazarları...Ben onların daha çok dramalar,daha çok tarihi diziler yazmasını çok isterdim..böylelikle herkes tarihi,daha çok sevmeye başlıyacaktır.Güncel diziler..tüm ülkelerde var..tabaki bizim için kore dizileri farklı..sevdigimiz için...amma bu gün her asia ülkelerinin çok güzel çagımızın dizileri var...bir çok yabancı bloglara girdim..ve görüyorum ki dramalar ve tarih önde gidiyor.Çok merak ediyorum gerçekte su baek yang agıcı var mı..? ve çiçek açtıgı zaman..kokusu en azından koreye yayılıyor mu..yosa sadece Joseon dönemine ve Bekçeye ait bir sembol mü..bugün korede kiraz çiçegin anlamını biliyoruz...keşke her ülkede aşkı temsil eden yaprakları..üfürdünüz zaman her yere uçuşan birer agaç olsa.Beni kore tarihi dramalarda..görselik ,çekim yerleri.dekorlar,köstümler her zaman büyülemiştir..asia çiçekleri de her daima ilgimi çekmiş..onları sanalda da olsa görmekten çok mutlu oluyorum...Dünya keşke sadece çiçeklerle dolu olsa...sevgi,barış,ahlak,saygı,dürüstlük,erdem.onur,gurur dolu olsa..yazarın kaleminden---SARAYATTA
Şimdii bakıyorumda pencereme bir yaprak konmuş...yokkk elime,evime geldi...su baek yang çiçegi bu....heheee en sonunda dilekler kabul oluyor galiba.. madem öyle ben de bu agacın açtıgı çiçegi sizlerle paylaşmaya başlıyayın.Aslında her şey Bekçede...bir generalin ve onun aşkı.Chewaşi ile başlıyor.O dönemlerde Bekçenin en güzel leydisi-aşk tesadüfleri sever...ve bu hikyaye başlar...çok güzel bir aşk...ve ondan kalan güzel bir miras,çok tatlı ve güzel bir kız..Chewaşi...Kimun generali..ve lordunun Baeka,nın tek kızıdır..tesadüflerde burda başlar ...aşkta.Amma ne var ki bu aşkın doguşu ile batışı..çok kısa sürer...:( Saray entrikaları,ve kanlar eski kralı bir av sırasında çok agır yaralar...ve kral chewa,nın sevdigi adamın kuzenidir...ben pek sevmedim açıkça..kıskanç birine dönüşmüş.generalin zafrelerini kıskanan,kendini eglenceye vermiş fakat küçücük bir erkek çocugu olan..ne tatlı...) adı mungyoung.Kral ölmeden önce generale oglunu koruması için yalvarır...pişman olmuştur yaptıklarında ne de olsa kan su olmaz.Generalin de küçük bir oglu vardır ilk eşinden..adı jinmu,ya...hehe çok tatlı o da ve iki kuzen tıpa tıp birbirlerine çok benzer...Kralın ölümünden sonra..general kral olur...amma acılarda başlar işte....katilin kim oldugunu bulunmasını ister...ve bu işe karışanın sevdigi kadının babası oldugunu ögrenir..intikam aşka galip gelir..ve Kimuna yürür..kimseyi dinlemez aşkını bile..amma yıllarca acısını çekecektir.Kimun lorduna intar etmesi için emir verir...ve ondan sonra Kimun alevler içinde kalır...Chewaşi..kızkardeşi gibi sevdigi hizmetçisi(makgımı)iter ve babasının yanında ölmeye karar verir...amma onu gizliden gizliye seven sagır ve dilsiz bir hizmetkarı vardır..Kunçon mida..alevler içine girip hamile olan çok sevdigi leydisini kurtarır...:(( bende kararsızım şu anda bu gizli aşk mı daha güçlü...yoksa kralın aşkı mı...yoookkk aslında o da sadece o anda öfkeyle ,intikam hırsıyla yaptıgı bir şeydi..yoksa tam 20 yıl bu acıyı çeker midi sizce..bu yıllar boyunca onu,şarkısını,anılarını..başka bir kadını sevmeden yaşamak..sadece kraliyet evliligi yapmış...ve aklından çıkmayan..ve gerçekleşmiyen bir rüya....aslında onu çok sevdigim yalan yok...veeeeeeeee....şimdi kurtulmuş olan çhewaşi ve kunchon ile birlikte dular köyüne yol alalım..çok amma çok güzel bir yer daglarda..ve sadece 2 dul komşu ve onların birer erkek çocugu.Aradan zaman geçer Solnan(su bek yang) biraz büyünce..onun ve bebeginin kurtaracısıyla evlenir...ve dünyaya bir kız çocugu daha gelir adı Solhi,dir...hepsinin hayatı bu köyde ne kadar güzeldi ....o derede yıkanan çamaşırlar..ve sular,tarlada yetişen sebzeler..hiç bir şeyden habersiz 4 çocuk...ve iki harika komşu....ne güzel,ne mutluydu herkes ..taaa kiii..olaylar farklı gelişene kadar.Ben bu dizide çok agladım yine..yaşlanınca mı sulu göz oluyor insan..yoksa izlediklerini kalpten mi yaşıyor....muhtemelen içimden böyle geliyor hatta eminim ben tüm dramalarda aglarım:( ha Joseon ha bugün degişen pek fazla bir şey yok aslında...sadece asırlar ve röler degişiyor Sarayatta..yazmaya devam edebilir...fakat..izlemek ayrı bir duygu...olaylaları yaşamk..sevdigi oyuncuları görmek..çok güzel çekim yerlerini,orjinal dilde ostunu...ve o dönemde onur dansını...o kadar zarif ki...dramalarda tüm yöresel oyunlar..muhteşem,....her dalda yetenekli oyuncular...elbette hiç tartışılmıyan bir gerçek..kore çok ilerde..her konuda..Bu paylaşıma bir resim ekledim bir ailede iki yetenek...ha ji won ve erkek kardeşi..jinmu rölünde..Bu arada..MBCdrama..yotube..çok teşekür ederim en begeniklerimi sayende paylaştım aslında paylaşıma eklemeyi çok isterdim...fakat nasıl eklenir bilmiyorum..komik oldu biraz..çünkü iyi bir yazar olabilirim amma teknolojiyle aram nafile hehe...eee bana da ögreten de yok...:(( ee bunca yıl saglıktta çalışıptta...yeni.amatör bir bloger olmak kolay degil...benim favori blogerlerim var amma bana çok uzaklar artık...eee sizde bu yaşlı blogeri böyle kabul edin lütfen...herkese saygılarımla  SARAYATTA.KEYFLİ SEYİRLER ARKADAŞLAR..YİNE GÖRÜŞMEK ÜZERE ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN.

3 yorum:

  1. Arkadaşlar...yorumlarınız...paylaşımlar hakında benim için çok önemli...bende bu sayede kusurlarımı bulup...düzeltmeye çalışırım...lütfen yorum yazın..fikirleniz benim için önemli...çünkü benim tek sosyal olarak tutundugum dal bu..hayatta kalmak ve yaşamak için...ailesi dışında sarayattanın kimsesi yoktur..

    YanıtlaSil
  2. bence hepsi güzel..önemli olan duygular ve içtenliktir

    YanıtlaSil