1 Eylül 2014 Pazartesi

칼과꽃 / Kalgwa Kkot & The Blade and Petal /

Sevgili arkadaşlar.. dizi sadece 20 bölümdür...ben diziyi 2 defa izledim hem asyafanatiklerinde...hem koreantürkte...ben kendi adıma beni aldı götürdü diyemem bu dizi için...izledigim Goguryo tarih dizileri hepsi çok güzel..fakat tarih dizileri sevenler...arada dizi bulamayınca...tekrar tekrar dizileri izler...aslında benim burada tarih dizilerinden tanıdıgım....Seruyungun babası...The Prinses Man,den,mareşal Kim Yuşin ..Muhteşem kraliçe..ilk başlarda onlar için diziye başladım...tarih sevdası...2 günde diziyi bitirmiş oldum..ve aslında final...ne yazık ki bekledigim gibi olmadı...:(((izlemek istiyen arkadaşlara önerimdir..2013 yapımı....izlemek istiyenlere keyfli seyirler..No Woo Bin..fanları kaçırmayın derim...tarih dizileri başmaşka benim için

Moo-yeong, Goguryeo döneminde Kral Yeong-ryu'nun kızıdır. Yeon-chung'a aşıktır. İki aşık ve Komutan Yeon Gae So-Mun arasında intikam ve aşk arasında çatışmalar başlar.Tabi burda No Min Woo fanlarını da unutmamak gerek...Yeon Choong..üvey erkek kardeşi rölünde...ve...ve..ve...izleyip görelim bakalım bu dizide canlandırdı karakteri.....
Oyuncular
Uhm Tae-Woong ---> Yeon Choong
Kim Ok-Vin ---> Moo-Young
Park Soo-Jin ---> Mo-Seol
Lee Jung-Shin(CN Blue) ---> Si-Woo
Kim Young-Chul ---> King Yeongnyu















>33333333333333333











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder