22 Ağustos 2014 Cuma

>>>조선 총잡이 / Joseon Chongjapi>>>

N The Chosun Shooter / The Joseon Gunman
Tür: Tarihi, melodram, romantizm,
Yönetmen: Kim Jeong Min III
Bölüm Sayısı: 20 dizi 2 bölüm uzatılmıştır...KBS

OYUNCULAR:LEE JOOG Gİ---PARK YOUN KANG
NAM SANG Mİ---SUNG SOO IN
HA JOO WAN--KİM HO KYUNG
SUN HYE BİN---CHOİ HYE WON
YOO OH SUNG-CHOİ WON SHİN
CHOİ JAE SUNG...HANJOSANIN 
BABASI
LEE MİN WOO..KRAL
AH SUK HWAN VE CHOİ JONG WON

Arkadaşlar...sabah yastıgımın yere düşmesiYle fırladım yataktan...hafıza kurmuştu saatini kızım işe geç kalacaktı.....hehee iyi ki de kalkmışım..yoksa bu gün izinsiz tatil olacaktı..bu kadar çok uyumayı gençler neden merak eder anlamadım gittiiiii...yaaa hayat,ömür geçiyor haberiniz yok he....:)))))
Sadece bu da degil...ben çok meraklıyımdır -huyum kurusun hehehe,acaba beni herhangi biri ziyaret etimi mi diye -yuppiiii Samsundan taaaa İstanbula gelmiş angel hem de benim sayfama..gözlerime inanamadım..gece gece çalışmış....ve yepyeni bir sayfa olmuş...yaşasın...sanırım burda bitmiyor...yapacak işleri var herhalde..bu yüzden beni bırakmıyacaktır...bundan eminim...çig süt ememiş mi diyelim hoksi???? benim şamsım mı diyelim
ama her iki durumda da şans benden yana esmeye başladı galiba ne dersiniz...arkadaşlar....ve şimdi...çosso,,,kre kre kre...Joseon Gunman drama...arattaaaa...:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Joseon 19 hanedanlıgı döneminde gelişen olaylar..bana sorarsanız..şimdiye kadar izledigim diziler arasında son sıralarda...amma LEE oppanın rölüyle Hanjosan..dizi çok daha çekici olmuş akşam 19 bölüm izledim orjinalde..ve kızdım mı kızdımm....ister Joseonda,ister şu dakikada hep kötüler mi kazanacak yaaa...???  Hikyaye..güçsüz bir kral,güçlü bir mualefet..ve saray baş muhafızı olan Hanjosanın ( bu ismi begendim çünkü zaten çogu bölümde bu isme sahip oppa)babası ile başlar ,çok iyi kılıç ustası olan başmuhafız kötülere nefes aldırmaz amma haince silahlı adam tarafından öldürülür..aslında onu öldüren aynı zamanda sarayın yönetimini elle geçirmek istiyen lorlardır.Biraz kısa  kısas gidecegim..babası ölmeden önce...annesinin ölümünden babasını sorumlu tutan Hanjo.hmmm .sorumsuzca bir hayat yaşar..sanki ölecegini hisetmiş olan baba oglunu ve kızını..alim(bilim adamı)in...eski arkadaşının evine yerleştirir...ve onlara sahip çıkmasını ister..bu evin kızı Soo ina,çok tatlı ve bir çok konuda bilgili büyük bir alimin ögrencisidir...eee bu evde ufaktan ufaktan..aşk rüzgarı esmeye başlar sizde hisetiniz mi >3333333...çok güzel bir duygu gençliktte...zaman ilerledikçe aşklar bitiyor geriye en önemlisi kalıyor...saygıııııııııı>3333333
Ben hep böyle yazarım tarihle bugünü ayırmam çünkü olaylar..nerdeyse aynı sadece asır degişti....hey Sarayatta çenen yine düştü dizi nerde kaldı dizi....hehehe kusura bakmayın ya beyin bu nereden nereye atlıyacaga belli mi olur..işte Sarayatta da böyle..gezinir durur Joseon ve Dünya arasında...ee arkadaşlar 20 bölüm çok az bu yüzden anlatmam benim 15 dakikamı alır amma roman mı okuyacagız..yoksa diziyi mi izliyecegiz....ben izliyelim derim asıl heycan dizide..talihsizlikler,umudunu kaybetmeyen bir kız ve bir delikanlı...hehee çok beklersiniz Hanjosan ...Souinayaı seviyor.....ve daha da güzel olanı bu iki taraflı...şimdi aşk ve intikam...bunları hep birlikte izlemeye gidiyoruz.....arkadaşlar...arasooo....osssoo..hehehe..????? Sarayatta.....belki bugün,belki yarın..hiç belli olmaz kalemenin saati...hoşçakalınn....okuyan ve beni takip eden herkese kamsahamida,çomal komavooo...ajumanız Sarayatta sizleri..ve iyi insanları çok sever....umarım..iyi insanlar yaşadıkça..dünyada da onlarla yaşar>>>3333333333




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder