31 Ağustos 2014 Pazar

====FAİHT===


 Arkadaşlar ben dahil..bir sürü yazar defalarca paylaştıgı bir dizidir...İnanç..asla eskimiyecek bir
dizidir...ve elbette bana göre Lee Min Ho fanı olarak...en güzel dizisidir ..bana göre tarih ona çok
yakışıyor...tüm Lee hayranları diziyi izlemiştir...bu yüzden..sadece kısa özet geçecegim ben..eger
izlemiyen varsa izleyin derim ben.Dizi 2012 yılı...24 bölümdür..tarihtir..araya aşk da girer elbet.
Goguryo döneminde(918-1392)gelişen bir saglık görevlisinin Kangcha.nın öyküsüdür...özel Kwamgsewon,da çalışırken -insanlara yeni umutlar ve yeni bir hayat vermiş..ve Good..veya Great doctor..ünvanın almıştır...sizlere daha önce bu tarz diziler paylaştıgımı hatırlıyorum...Guam Heo Jun gibi...ve.....
Lee Min Ho...general...Choi Young...oppaya pek de yakışmış>3333333
Kim Hee Seon
Philip Lee
Park Sang Won
Kim Seung Su
Kim Byeong Ki
Lee Min Young
Ve...Faiht..ile sizleri başbaşa bırakıyorum...tarih dizilerinin en çok sevdigim bir yanı da oyuncu kadroların...çok tanıdık olması....hoşçakalın...Sarayatta.





































Tüm paylaştıgım resimlerde bile...Lee oppa ön plandadır...unutmak veya izlememek mümkün mü...:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder