24 Temmuz 2014 Perşembe

Boys Over Flowers


 İsmi: Boys over flowers
                   
 Yılı: 2009
                  
 Bölüm:25
                  
Tür: Romantik komedi

Baş rol: Koo Hye sun, Lee Min ho, Kim Hyun Joong (SS501), Kim Bum, Kim Joon (T-Max) ve Kim So Eun


Gu Jun Pyo


Gu Jun Pyo Shinhwa grubun varisidir.. Çok zengin, yakışıklı, ve havalı biridir. Ogrenciler onun için deli oluyor ama o pekde umursamıyor.


F4
(Jun Pyo'nun arkadaşları)



Geum Jan Di


Fakir bir aileden gelir babası kurutemizlemeci. Bu okula "Mucize kız" olarak gelmişdir (birinin hayatını kurtarmışdır).


Yoon Ji Hoo


Soh Yi Jung


Song Woo Bin


Resimler



Jun Pyo'nun ablası


Jan Di'nin arkadaşı


FİNAL SAHESİ



Favori çiftim














Şimdi de biraz GİF















4 yorum:

  1. Gifler çok tatlıymış.Güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglık..ben izlemedim güzel bir paylaşım olmuş..aslında balonlarım ve ostlara bakmak için girdim..unninize yardım etiginiz için çok teşekür ederim...benim dualarım sizinle iyilik yapan iyilik bu bulsun ve aynı zamanda tersi de..kötülük yapanda da öyle...beni mutlu etiniz TANEM EYLÜL ADINA ÇOK TEŞEKÜR EDERİM...BİRİCİK TORUNUMÇÇiyi ki varsınız sözlerimin bittigi yerdir şu an...:(((((((

    YanıtlaSil
  3. ve hilly elkiye unninden yardımlarını esirgeme..malüm herseferinde yıkılıyor amma inadına ayaktta..ve siz kızlar tüm sildigim blogları geri aldım..kızlar düzenliyecek nermin ve yagmur..hepinizden ricam bir blogtan sorumlu olmanızdır..ben asla ne reyting..ne başka bir şey peşinde olmadım sadece yaşamak için bu şekilde mücadele veriyorum..Sarayatta

    YanıtlaSil
  4. canlarım çok güzel bir paylaşım olmuş izlemetenler izlesin harika bir dizi iyiki varsınız comayo:)dostluk ve sevgili kalın

    YanıtlaSil