23 Temmuz 2014 Çarşamba

>>>>ARANG>>>>>>









 BİRAZ KAMERA ARKASI...BİRAZ DİZİNİN GALASI DERKEN...RESİM DOLDU AMMA BEN BU DİZİYİ BÖYLE PAYLAŞMAK İSTEDİM..HEP FAVORİLERİM VAR***************




 SHİN MİN AH DALMIŞ SENARYOYA..OPPAM BİR ŞEY SORUYORRRRR



Dram ,  Fantastik ,  Gizem ,  Komedi ,  Romantik
 ,   ,   ,  ,  Han Jung-soo......Joseon  döneminde... tarihi bir dramadır Arang and the Magistrate...Hikaye haksız yere öldürülmüş bir kadının hayaleti ve onun öldürülmesi olayını çözmek için görevlendirilmiş yargıçla ilgili...Kim tarafından ve neden öldürüldüğünü bilmeyen hayalet Arang,hayaletleri görme yeteneği olan yargıç Eun Oh'dan cinayetinin ardındaki sırrı çözmesi için yardım ister.Aslında ben bu diziyi hep kaçırdım..çoktan izlemeliydim ben severim böyle fantastik olayları.Bir de kadro güzelse izlenmez mi hiç..:)))İlk bölümlerde pek anlıyamıyor insan özelikle 1bölümde ondan sonra alıp götürüyor seni..bir bakmışın sabah olmuş 10 bölüm bitmiş bile bu da böyle bir dizi...Oppam aslında bir cariye olan annesi ve asil bir babası vardır(bu sefer babamız iyi birisi)..bir gün onu bırakp giden annesini aramaya koyulur..amma ne var ki olaylar çok farklı gelişir...bilmedigi bir şehirde kendisini bir yargıç ve es kaza bir hayalet olan Arangla karşılaşır..ilginç mi ilgiç ,biraz kafa karıştırıcı olaylar başlar...kendisi hayaletleri görmeye yetegine sahip ve Arangın katilini bulmaya karar verir...bu arada da yavaş yavaş aşık olmaya başlar...ya kendi kendime diyodum ki nasıl hayalet görür..nasıl onlarla konuşur...çok kafam karıştı..biraz kısas kısas geçeyim..meger çok küçük yaştta oppamız  ölmüş fakat cenetin imparatoru ona yaşama ve bazı olayları çözme kararı vermiştir...aynı zamanda onun hocası olmuş ve ona hatıra bir yelpaze bırakmıştır..dövüş sanatlarında çok işe yarayan bir yelpaze...meger onda cenetin imaratorunun mühürü varmış..şimdiden kafanız karıştı mı..elbette karışmıştır..ben ancak son bölüme geldigimde anladım ne oldugunu...ee o zaman sizde izleyin bakalım hoşunuza gidecekmi...??? ben çok begendim o dekorlar,giysiler..ve türlü olaylar benim ilgimi çekti...bana GU kitabını anımsattı..fakat burda hem fantazi çok büyük hem ayyy o dekorlar bayıldım bayıldım.....sonu nasıl bitti diye sormayın arkadaşlar..sahneleri,kadrosu,dekoru için bile izlerim ben defalarca....ben resimlerle diziden devam edeyim sizde koyulun izlemeye..yaaa LEE JOONG Gİ,SHİN MİN AH,YOO SEUNG HO...SÜPER OYUNCULAR OYNUYOR..DAHA NE OLSUN..***********************************************************
 AH CENETİMİZİN KRALI NE TATLI AMA BEYAZLARDA BU RÖLDE ÇOK YAKIŞMIŞ SANA OPPA********************

 AYYYY YAPMIŞLAR YA --VALLA BU OYUCUYU DA SEVİYORUM AMA RÖLÜNÜ KÖTÜ ÜZÜLDÜM ŞİMDİ BAK....AGLAMMA OPPAAAAAAAA
 BURDA BEN DE AGLADIM :((((( NE DE OLSA NASIL DA OLSA ANNESİ...



 BUNLARDA CENETİ YÖNETENLER...ÖLÜM MELEGİ AZRAİL DE BURDA...





 AHHH OPPAM KOMİKLİK YAPMIŞ KAMERA ARKASI...:((((((




 TAKVİM BİLE YAPMIŞ FANLAR..HELAL VALLA...
 AYYY OPPA ONLAR TAM BANA GÖRE YOLLA..ORDAN 35 NUMARA


OPPAMIN SADIK UŞAGA  DİZİDE HEM EŞ BULDU..HYARGIÇ..OLDUUU

 ***********************************************************************************************

 ***********************************************************************************************












 İŞTE DİZİ BİTTTİİİİİ...YA SİZ...NE YAPTINIZ....2-3 BÖLÜM İZLEDİNİZ Mİ...:)))) HOŞKALIN BAŞKA BİR YAYINDA BULUŞMAK ÜZERE........SARAYATTA.....HERKES UZUN VE SAGLIKLI ÖMÜR DİLER........

3 yorum:

  1. bu diziyi parça parça izledim ama tam anlamıyla izledim diyemem ama cok güzel bir diziydi hikayesi etkileyici merak uyandıran diyaloglar müthiş kimi zaman üzülüp kimi zaman neselenecegimiz bir dizi paylaşım için teşekkür ederim comayo:)dostluk ve sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. cidden çok güzel bir diziydi ilk bölümlerde gülmekten öldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben izlemedim Kore benim için yeni bir şey fakat ablam için herşeyi yaparım

      Sil