25 Temmuz 2014 Cuma

>>>ANGEL EYES>>>

 Bu diziyi yakın zamanda izledim ve çok ciddi anlamda etkilendim hayatlarımız birbirinden çok farklı olabilir ama kader gercektir kaderinizde iyi bir yolculuk yapmak aşkı yakalamak bizlerin elindedir bizler hayatımızdaki mucizelerden habersiziz bu yüzde biraz olsun farkındayım diyebilmek için bu diziyle başlıyo  Baş roll karakterlerin isimleriyle başlayalım............. LEE SONG YOON DYLAN PARK  KU HYE SUN YOON SOO WAN PARK DONG JOO ...Bu dizi de iki gencin ilk aşklarını konu alıyor bu dizi park dong joo nun babası itfayecidir bir gün sofrada yemek yerken tüm aile  ihbar gelir ve park dong joo'nun babası ihbar yerine gitmek için yola çıkar.YOON SOO WAN bir doktor kızıdır ve annesiyle birlikte bir yolculuğa çıkar ve iki genç arkadaşımızın ilk aşk hiyayesine giriş yapmış olurlar.PARK DOONG JOO 'nun babası ve YOON SOO WAN'IN annesi yolda arabayla giderken köprü çöker ve itfaiye ekibi yaralılara yardım etmek için alanı boşaltırlar park dogn joo nun babası yoo soo wan ve annesini kurtarmak için çabalarken yoo soo wan 'ı kurtarır köprü tamamen çökme ye başladığında gaz sızar ve patlama olur
Park dong joo ile yoon soo wan 'ın annesi ölür. Yoo soo wan kazada kör olur ve uygun donör bulunamaz ve uygun donör bulunana kadar kör olarak hayatına devam eder gözlerinin görmediğini ve hayata  bu şekilde devam etmek için 3 yıl harcar yoon soo wan ın babası eşinin ve kızının yaşadığı acı yüzünden alkol almaya başlar ve evine gitmez.Yoon soo wan olaydan sonra annesiyle yaptıkları gibi yıldızlara bakar ve bir gün okulda gökyüzü bilimleri dersin de konferans vermek için evinin balkonun da kendi kendine tekrar yaparken park doong joo  yarım günlük çalıştığı için evrelere servise çıkar ve yoon soo wan ı görür ancak kızın kör olduğunu bilmez okulun en başarılı öğrencisi park dong joo kıza aşık olur  yoo soo wan da aynı okuldadir  ve konferans olacağı gün okulda birkaç kez karşılaşır fakat yoon soo wan  ın  kendisini görmezden geldiğini sanır konferans yaparken video oynatıcıyı başlatmayı unutur park dong  kıza yardım eder kız o günü sağ salim atlatır.Yine park doong joo servis dağıtırken yoo soo wan evden çıkar ve karşıya geçerken araba gelir yoo soo wan arabayı fark etmez ve park dong joo onu kurtarır. O günden itibaren birbirleriyle görüşmeye başlar. aslında dizinin devamı var ve aradan 12 yıl sonra biraraya gelecekler park dogn joo annesi ölecek ve yoo soo wan ın gözleri açılacak fakat  merak edip izleyin diye yapmamak için kendimi tutuyorum iyi seyirler sevgi ve dostlukla kalın:))

















3 yorum:

  1. Ellerine saglık ben izlemiştim bu diziyi sayende ögrendim..kadro da tanıdık oyuncular varmış..güzel olsa gerek ..paylaşımın için teşekürler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bitanem ben tekrar izliyorum diziyi gerçekten çok harika bir dizi gerek kadro gerek ostlar herseyiyle mükemmel teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  3. fena olmamış ama yazım hataları çok artık kusura bakmayın dostlar:)

    YanıtlaSil