21 Temmuz 2014 Pazartesi

>>>> TWO WEEKS>>>>>


Sevgili arkadaşlar aslında başka bir şey paylaşacaktım amma bu diziyi paylaşmam için bir sürü nedenlerim var..dünyada bir sürü lösemi hastası olan çocuklar ve insanlar.Gerçek şu ki bu hastalıgı ancak yaşıyan bilir...ben bugün binlerce hasta çocuklar adına konuşuyorum.Bu hastalık grip gibi başlar amma bedelli agırdır...normalde ben tarihçiyim-tarih dizileri severim fakat bir arkadaşımsöyleyince oppanın izlemedigim bir dizisini daha yeni izledim..ve baştan sona kadar gözyaşlarım sel oldu sel...:(((((((((((((((((((((((((((((((((.....1991 yılında ben Vatan hastanesinde çalışıyordum gece..ve ilk babaannemde ve orada gördüm bu hastalıgı.Allah rahmet eylesin o vefat etiginde ben henüz orta sınıftaydın..yıl 1970...aklımda kalan---sürekli içi yanıyordu amma ben nedeni bilmeden tenefüslerde koşarak ona dondurma götürüyordum...çok iyi geldi yavrum içim serinledi derdi...Yine bir gün koşarak eve geldigimde onu ayva agıcımız altında yıgılmış gördüm...dondurma elimde ve ben dona kalmıştım...bogazım dügünlenmiş..haykıramıyordum...işte böyle o birden bire artık başka bir dünyaya belki daha iyi bir dünyaya gitmiştti..nur içinde yatsın:(((( Ve kaldım yerden devam edecegim
.1991 yılında ilk gördügüm çocuklar benim içimi parçalamış...onları tedavi eden sn.Prof.Gündüz Gedikoglunu ve uzmanı Kürşat beyi hala unutmuş degilim büyük çalışmalar sonucu hocam binlerce çocugu tedavi etti ve ilik bankasını ilk kuran kişidir Türkiyede.Bu arada sayısız sanatçılarımızı ve iş adamlarını..verdikleri destek için teşekürü o çocuklar için bir borç bilirim...hatta o bille yetmez..daha sonra tüm ülke büyük üniversitelerde..böyle servisler ve üniteler kuruldu...ve çocuklarımız artık yaşıyabilir...zor bir tedavi,uzun bir süreç..allah çocuklarımıza güç..ailelerine kuvet versin işallah.Ben şu an tedavisi çok geç kalınmadıysa zor da olsa oldugu için mutluyum...ama en iyisi allah herkesi böyle hastalıklardan uzak tutsun dünyada yaşamak zaten çogu insanlar için yeterince zor...Evet diziye dönelim mi...ben böyle bir senaryio okuyup ve rol alan tüm oyunculara kötü roler hariç saygıla egiliyorum.Herkes bu hayatta farklı dogar,farklı karakterdir ---fakat hiç kimse kötü dogmaz ..ortam,şartlar insanları degiştirendir oppam gibi.Ben bir kez daha çok sevdigim  sevgili LEE JOONG Gİ,Yİ -istemesede böyle  bir hayat yaşıyan bir delikanlı ve 8 yıl sonra aşkından dogan çocugu...ve gerçekten sevdigi bir kadın..zor bir hayat..kızını kurtarmak için çok çabalıyan bir baba...ve allahtan mutlu son.Umarım bu gerçek hayatta da böyle olur..herkesin hayatının sonu mutlu biter -belkide bir rüya,belki bir hayal...belki ,belki..belki:(((((((((((((((((((((((((( Sanırım bu kadar yazı yeter izleyip görelim,yardıma ihtiyaç olanlara yardım edelim...ve her saniyenin bile degerini bilip şükredelim.Şimdi sadece dizi resimleri paylaşıp çıkmak istiyorum....çünkü gözler yine şiş...mendiler islakkkk:(((((( daha fazla yazma gücüm kalmadı..insanlık adına,dünyada barış ve dostluk adına bu dünyada kimse baki degildir sevgili arkadaşlar....


















Resim yazısı ekle




















SARAYATTA DÜNYADAKİ TÜM HASTALARA ŞİFA ,VEFAT EDENLERE RAHMET...YURTTA BARIŞ ,CİHANDA BARIŞ---M.K.ATATÜRK    DÜNYA İÇİN BUNU DİLİYORUM BU MUBAREK GÜNLERDE...ALLAH HERKESE HAYIRLI VE SAGLIKLI BİR ÖMÜR VERSİN..BU DİZİYE BİR  DİZİ GİBİ BAKMADIM ..ÇÜNKÜ HAYATIN TA KENDİSİ....HAYATIN İÇİNDEN HEPİMİZİN...DÜNYA İNSANIN...HAYATININ İÇİNDEN...SAYGILARIMLA:(((((((((((((((((((((((((((((((.....THE END

2 yorum:

  1. yüreğimde bi yerlerde yaşanan acı ve mutluklari hissedebiliyorum teşekkür ederim iyiki varsın yüreğine emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünüyorum size katılıyorum...gerçekten ablamın yüreginide emegine saglık..

      Sil