2 Ağustos 2014 Cumartesi

>>>İLJİMAYE>>>>

Arkadaşlar..bu gün..pek dizi paylaşmaya..keyfim olmasada...bir n
ebze deolsa rahatlamak isterim..budizi çok sevdigim dizilerden bir tanesi..bir çok bloger de bu diziyi paylaşmıştır..ben bugün yazar olarak  kendimi yetersiz buluyor..elim kaleme gitmiyor...çünkü benim hayatımın en zor günlerinden biri...:(Ben aslında iyi bir yazarım...hele hele içimden gelirse...ayrıca şu anda bir roman degil sadece..bir dizi hakında...bir-iki satır yazmaya çalışıyorum..bu diziyi bir sürü blogtta paylaştım büyük bir merakla...amma çok sevdigim insanlar vardı kore hayatımda...ve onlar artık yoklar -merak etmeyin hepsi gayet iyi durumda..ben hariç..hayat...cidi bir sınav ne zaman ne getir ,ne götürür..hiç bilmiyoruz....neyseeee bu biraz diziden çok duygusal yıkımın bir paylaşımı oldu sanki degil mi....allahtan blogum var ve çok sevdigim oyuncular ve diziler..ben tarih,drama,aksiyon fantastik dizilerini çok severim..vaktimiz ve zamanımız olursa hepsini paylaşmak isterim...şu dakikada..biraz mutluyum karşımda iki çok sevdigim oyuncunun dizi resmi var...Han Hyo Joo ve Lee Joong Gi -aslında onu bir profil yüzünden başta sevmeye başladım..sevgili eski arkadaşım Rusu Gina...ya profili gördükçe çok merak ediyordum kim o diye..ve daha sonra..tesadüf  İLJİMAYE-yayınlandı...Han zaten benim çok sevdigim bir oyuncu..dizi kısa oldugu için 2 defada izledim uyku uyumadan...çünkü ben çok eski bir asia fanıyım..yaşım 57..eee şimdi diyenler vardır belki hayat hikyaesi mi..yoksa dizi mi paylaşıyorsun amma ne varki yazar dedigin amatör bile olsa yaşakıklarını,duygularını döker kalemeee.......eeee hadi o zaman diziye dönelim...gerçek bir hikyaye ve halk kahramanı..Robin Hud misali..Babasının ölümünü görmüş,katiler peşinde olmasına ragmen iyi bir adam ellinden tutarak..büyümüştür..ve babasının intikamını alırken..bu arada da soyluların korkusu olmuş..onlardan aldıgı her şeyi fakir halkla paylaşır...işte böyle bir halk kahramanın öyküsü...çok güzel bir kadro ile...harika oyuncuları ile....içine bir çok konu alan bir diziyi siz sevgili okuyuculara ...mutlaka tavsiye ederim.Tarih dizileri insana bir çok şey ögretiyor bu yüzden asla vazgeçemiyecegim bir alandır.Ve ben böylelikle..oppaya hayran olmuş ve tüm dizilerini izlemişimdir...şu anda benim favorilerimden bir tanesi...Han ise zaten benim bir parçam oldu...NAN SARAYATTA..DONG Yİ 56......şimdi be diziyi izlemiyenler isterseniz ekran başına:))) haaa unutmadan bir de RETRUN OF İLJİMAYE var....kadro farkı var...amma yine çok güzel bir dizi..tarihle başbaşa sizde..kalın ben de..şu an Joseon Guman oppanın dizisi var...amma bölümler yavaş eklendigi için..arada çok sevdigim dizilere göz atmayı unutmuyor..DONG Yİ,SEO DONG YO,KRALIN KIZI-SU BAEK HYANG GİBİ.....ve ve...veeeeeeeeee bir çok dizi daha...umarım hepsini hasta yatagımda paylaşabilirim....haaaaaaaa bir şey daha unutmadan..duyduguma ve okuduguma göre oppamız iyi aile kurmak,evlenmek istiyormuş....valla zamanıdır oppa işallah senin alenide görürüz ve sana ömür boyu mutluluklar dilemek isteriz biz Türkiye fanları....saranghaeeee Lee joong gi & Han hyo joo..çinşi mida.



















..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder