27 Ağustos 2014 Çarşamba

===Godess of fire -Yung ji===

~ OYUNCULAR ~

Moon Geun Young - Yoo Jung
Jin Ji Hee - young Yoo Jung
Lee Sang Yoon - Prince Kwang Hae
No Young Hak - young Prince Kwang Hae
Kim Bum - Kim Tae Do
Park Gun Tae - young Tae Do
Park Gun Hyung - Lee Yook Do
Oh Seung Yoon - young Yook Do
Seo Hyun Jin - Shim Hwa Ryung
Kim Ji Min - young Hwa Ryung
Jun Kwang Ryul - Lee Kang 

Arkadaşlar  herkese eski bir diziden fakat yeni bir günden...günaydın...:)Bazı belki de çogu arkadaşlar bu diziyi izlememiştir fakat ne varki haklısınızda çünkü bugün G.Kore dizi ve filmlerini...yakalamak için 365 gün uyumamanız gerek o kadar da çok produksiyon var ki..artık tüm dünyada Kore rüzgarı esiyor...bir de k-pop girerse işin içine otokeee diye başlarız....:)))Ben bugün size sadece belki Kim Bum fanları ve sanatı ögrenmeye çalışanlar
izliyecektir ben iki defa izledim...çünkü her dizinin hikyaesi bir başka fakat bu da tarihte
ilk porselen yapımcısı olan..bir kadının hayatını anlatmak isterim...o dönemlerde fırınların ateş tanrısı..diye bir inanç varmış...ve genelde erkekler porselen yapımında yer alırmış..ve sarayda çalışan iki arkadaş.....fakat çok farklı aynı zamanda....Yung Ji gerçek babası fakat bunu yıllar sonra ögrenecektir kaldı ki gayri meşru olan kendi çocuguna yapmadıgı kalmaz
ben bu tarz olaylara çok kızarım başkasını seven evli bir erkegin genç bir kadını taciz etmemkle kalmamış...onu dogurmak üzereyken ölüme terketmiştir..fakat hanıri bu kadını koruyacak ve onun dogurdugu kız çocugu Joseonunun en iyi porselen yapımcısı olacak ve kitabını yazacaktır..yazarken bile dizi aklıma geliyor ve yazılar düzgün olmuyor ,bana göre
sadece düzgün mü sıra -degil mi diye düşünmek...dogru degil..önemli olan hisetiklerinizi paylaşmaktır...ve işte kendi öz babası gibi Yung Ji büyüten bir erkek ve saraydan arkadaşın
ın hilleri yüzünden kovulmuş...çömlek yaparak hem kızını büyütür ,hem sanatı ögretmeye
çalışır...yaptıgı çömlekleri düşünürsem..özel bir topraktan yapılıyor benim evimde de 4-5 tane var....Yung aslında yaramaz bir kızdır...işi gücü uraboni dedigi abisiyle ava gitmek,okçuluk ögrenmek....babası onu ögrensin diye yanına arkadaş bile alır..fakat sadece arkadaşına deger verir..dönen çömlek yapımında çarka degil...fakat kısa bir zaman sonra
babasının öldürülmesiyle...çocuklugundan ..genç bir kıza dönüşecek...babasının ölmünden önce tanıştırdıgı büyük çömlek ustasına gidecek ve ondan ders almaya başlıyacaktır..hazır oldugunda saraya ilk adımı atacak..erkek giysilerinle sınava girip kazanacaktır..ve işte burda
artık gerçek hayatı,acıları,aşkı,dostlugu ,kıskançlıkları görecektir hem bir zamanlar beraber
oldugu çocukluk arkadaşı,abisinin onu devamlı koruması,tesadüf çocuklugunda karşılaştıgı
prensi ve bir çok olaylar bölüm bölüm takip edecektir hayatını...ben artık burada ara vererek sizlerde zamanınız varsa izleyin diyebilecegim bir dizi..herkesin bildigi gibi ben dramaları seven biriyim..hem tarih ...hem drama hemen hemen tüm dizilerde bu böyle...gerçek hayat da bir drama degilmidir zaten..bu yüzden hiç komedi izledigimi hatırlamıyor...taaaaaaaa Çarli Çaplin ...Lui Dö Finesten bu yana.....gülmeyi unutalı uzun yıllar oldu...hayattı hep cidiye alan ben asla kahkaha atıgımı hatırlamıyorum bile bu da benim kaderim olsa gerek.....hoşçakalın arkadaşlar...sizler gülmeyi unutmayın sakın...tekrar buluşmak üzere...Yung Ji diyoruz byee 






















Aslında bu dizide gerçek bir aşk başlamıştı...fakat duydugum kadar ayrılmışlar..ben üzüldüm
çünkü bence yakışıyorlardı bir birlerini..fakat elbette sadece onların kararıdır..biz fanlar genelde sevdigimiz oyuncuları bir birlerine yakıştırır..bazen bu sadece bir röl oldugunu unuturuz...yazarın kaleminden...
.


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder