25 Ağustos 2014 Pazartesi

닥터 진 / Dak-teo Jin...

Sayın blog takipçileri..aslında bu bügün içimden paylaşmak gelmesede,konusu bir bakıma meslegimle ilgili oldugu için özelikle bu diziyi seçtim.Mesleginde çok başarılı olan bir beyin cerahı ve onun sevgilisi bir hekim...(ona evlenme teklifi edemeden???)Bir çok yerde konuyu yazanlar onun soguk biri oldugunu yazmışlar karakter olarak..ben öyle düşünmüyorum,bazı mesleklerde bu şartır..yoksa ne hastaya ne de kendinize yardım edebilirsisiniz.Dizi sadece 20 bölüm.ilk bölümde biraz zor gelsede konusu medical oldugu için daha sonra çok farklı boyutlarda gelişiyor. Herşey bir beyin ameliyatıyla başlıyor...Song Seung Heon başrolde...işleri çok zor oyuncuların aslında o ortamda bile bulunmak herkesin kaldıracagı bir şey degil...ben 35 yılımı sadece ameliyatlarda geçirdim...ve herkes için ne kadar zor oldugunu gayet iyi biliyorum..özelikle de beyin cerahisi bugün elleri öpülesi hocalarımız var dünyaca ünlü.. sn.Gazi Yaşargili anmadan geçemiyecem..Nizip dogumlu olan hocamız..yüzbinlerce ameliyatlara başarılı bir imza atmıştır...saygılar.Aynı şekilde dünyaca ünlü Amerikada yaşıyan..sn.Mehmet Öz...kalp ameliyatlarında..çok güzel başarılara imza atmış bir isim...tüm ülke ve aileler gurur duyuyor onlarla..
ben burda bir çok dalda bir çok başarılı hocaların isimlerini söyliyebilirim..amma belki başka bir medical dizide de olabilir???????????

Ve dizimize devam edelim..kadın hekimin,sevgilinin rölünü...Park Min Young oynamaktta..

Ve bir ameliyatın başlamasyla gelişen olaylar..ameliyat esnasında bir hastanın beyninde bir jen bulunur(fantazi)..herkes böyle bir olaya şaşkın bakakalmıştır...bu jeni alıp bir tüpe sakladıgında başına geleceklerden habersiz..veee işte onugötürdügü yer...1860...Joseon dönenimi....ve savaşın,salgınların-kolera,tifo ve benzeri bir sürü salgıl hastalaklarında..ve tesadüf gördügü sevilisine benzliyen bir kız...inanılmaz degil mi.?..evet öyle..Joseonda da rölü üstlenen Parktır,diger en önemli rölerde Lee So Yeon ...(dong yi -jang ok jung dizisinden çok iyi tanıyoruz) ve çogu gençlerimizin gönülerinde taht kurmuş...Jaejoong ve Lee Bom Soo....nerden nereye geldik degil mi arkadaşlar..belki bu karışık duygular,kötü bir gün meslege özlem..veya meslek anıları da diyebiliriz...kim bilir....ben bile bilmiyorum..amma ne var ki bazı paylaşımlar çok düzgün olur,fakat ne kalemin ,ne de beyninizin nereye götürecegini yazmaya başlıyana kadar asla kimse bilemez..en azından ben.....hem dizinin kısa özetini,biraz saglık derken...hadi yine Joseona arkadaşlar...izlemiyen varsa bende söylemesi...ben çok begendim...türü farketmez..kadro ve olaylar çeker insanı...sizlere keyifli seyirler diliyerek....ben de artık kendi dünyama döneyim kısa bir süre için...hoşçakalın....not .alıntıdır -teşekürler...




























Kendi dünyasına yeni asıra ve Soule dönebilecek mi sizce????????umarım bu karmaşık duyguları...ve karmaşık bir yayını begenirsiniz....şimdiden teşekür ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder