15 Ağustos 2014 Cuma

===King Gwanggaetto the great====


Kim Seung Soo as Go Woon
Im Ho as Mo Yong Bo
Oh Ji Eun as Do Young
Dam Duk’s followers
Hong Kyung In as Yeon Sal Ta
Lee In Hye as Yak Yeon
Kim Jin Tae as Go Moo
Nam Sung Jin as Go Chang
Lee Won Bal (???) as Mo Doo Young
Im Dae Ho as Mo Doo Ru
Go In Bum as Ma Soo
 :Kral Gwangaeto Goguryeo’nun 19. kralı olan ve (R. 391 – 412 CE) döneminde en güçlü hükümdar olan Kral Gwangaeto Baekje krallığıyla savaşı anlatan ve Goguryeo’nun yeniden canlanmasına önderlik eden Büyük Kral Gwangaeto’nun hayatı hayatını anlatan Dramadır.

Kral Gwanggaeto’ nun doğumundan önce Goguryeo’ yu işgal eden Kral Geunchogo’ nun egemenliği altında olan Doğu Asya’da egemen olan Baekje krallığının güç kaybetmesi ve Goguryeo’ nun güçlenmesini anlatan bir tarihi dramadır.





..














Çok degerli arkadaşlar..son zamanlarda tarih dizilerine ilgi arttı derken bir de bakmışım yine duraklama var...herkesin sevdigi alan farklı olabilir..fakat bence önemli olan sizlere ne verdigi önemli..eger güzel şeyler ögreniyorsanız elbette...amma sizi de anlamıyor degilim geçlik eglence ,komedi, pop ister bir zamanlar ben de öyleydim...ardında kalan sadece bulanık anılar....hatta hatırladıklarım çok az..kimler mi...evet çaa habocaaaaaa....dünyadan ve yılar öncesinden-Brus Lee,Alen Delon,Çarli Çaplin,Jan Pol Belmondo,Sofiya Loren,Enriko İglesias,Elizabet Taylar,Mikis Teodorakis,Al Paçino,Tina Turnar,Bitıls..grubu ve biraz daha fazlası var elbett....:))) bunlar Dünyadan sanatçılar...Bulgaristanda yaşama ragmen...ben Yeşil Çam yıldızları...Türkan Şoray,Hülya Koçyigit,Gülşen Bübükoglu,Kadir İnanır,Tarık Akan,Adile Naşit,Hulusi Kentmen ve daha niceleri..bugün cuma içimden bunları paylaşmak geldi ..kaybetigimiz sanatçıları bir kez daha anıyoruz...elbette ki sevgili Barış Manço.yu de rahmetle anıyoruz....ben niye başladım kalem nereye gitti elbette
.*********************************************************************************
 Ve Goguryoya dönme zamanı.. geldiii arkadaşlar...ve büyük bir kralın hayatına....:(( Benim izledigim hystoral dramalar arasında yapıt olarak en büyüktür...ne kadar emek verilmiş,ne kadar güçlü bir kadro..madi yönünü düşünmüyorum bile o yapımcıların işi amma hepsini tebrik etmeden de geçemem...gerçekten sanat bir efsane asla ölmüyecek bir efsane.
Her ülke sanatını ve sanatçıyı ölümsüz kılıyor böylece...elbette Türkiyemizde...bugün bir sürü ülkede..türk dizileri izlendigini de görüyoruz ve ben tüm sanatçılarımız adına gurur duyuyorum..memlekette..sabah saat 3 kalkıp dizilerimizi tv den izliyorlar...ve bana çok sordukları var sen bu sanatçıları tanıyormusun?? Elbette koskoca bir Metroplode ne mümkün amma meslegim icabı epey sanatçı tanıma fırsatım oldu...normal hayatta hepsi benim gibi ,senin gibi amma sahnede bir pir hepsi....Sarayattaaaaaaaa yine nereye gitin hani Joseon ve büyük kral ..kraların kralı Damdok diyordun....heheee kusura bakmayın arkadaşlar..benim beynim hep ordan buraya koşar..gece bile...:)))Yeeeeeee... bana dizide aşk var mı diye sorarsanız evet var hem de aşkların en büyügü-toprakları,insanları,anne ve babasını,biricik kızkardeşi Damjuya...ve abisi.((((
hayatına giren iki kadın..(kraliyet evliligi) amma birsi çocukluk arkadaşı ve başbakanın kızı...daha sonra aşık olur amma:((((( digeri ise amcasının kızı..çok iyi bir savaşçı ..içten gizlice Damdoku çok seven amma asla göstermiyen bir asker kızı ve asker...daha sonra eşi olur..fakat çok fazla..sahnede yer almaz.Bu dizi agırlıklı savaş ve trajedilerle dolu bir dizi...ben şahsen her dizide oldugu gibi çok aglıyorum:((( arada da olsa sevdigim dizi sahnelerini izlerim..hangi bölünde ne oldugunu bilir..hatta çok sevdigim yeri bile bulurum....Yodong kalesi...Huyan  imparatorluguna yakın bir kale....iştte dizimiz burda başlıyor...amcasının yanında bir asker olan prens Damdok...neler oldugunu görmek istiyen arkadaşlar özelikle savaş dizilerini sevenlere daha güçlü bir Goguryo için...merkez ovaya hakim olan-Kitan,Wei,Malgal,Huyan,hakim olan büyük bir hükümdarın hayattı....:((((( zaferlerle dolu..amma trajedilerle de(((((((((((((((((((...SARAYATTA.

1 yorum: