26 Ağustos 2014 Salı

==== ÜÇ SİLAHŞÖRLER..G.KORE====





Sevgili blog takipçileri aslında bugün  benim 2 faklı diziden ikinci paylaşımım...şimdi üç silahşörler
aslında diziyi orjinal dilde izlemiş ve 2 bölüm de eklenmiş...üstelikte sagolsun koreantür çeviri ekibi çeviri yapmış bile ..ben küçük  çocuk gibi çok mutluyum bu diziyi paylaşırken çünkü tarih dizilerinde rol alan 
bir sürü oyuncu var -yupiii yaşasın tarih dizileri...bir tek hwa oppanın sanırım ilk tarih dizisi amma çok yakışmış çok:))),bunun yanı sıra ..su beak yang...veliyaht prensin eşi olarak burda,ve Empres ki..dizisinden
bilim bakalım kim var??? burda..king Gwaengettonun ..büyük generali kral rölünde kimler yok ki..woow..
Aslında bölüm birde sanırım konfuçüyüs bilgilerinden biri bir kitap alur..ve o kitap çok ünlü bir Joseon generalinin -savaş teknikleri ve özel hayatıyla ilgili bir çok şey anlatmaktta..veJi Won  bu kitabı yeniler,
bu kitabı yenden yazmaya karar verir..her nekadar tarih kayıtlarına geçmemiş veya geçmişte olsa farklı 
isimlerle yazılmış büyük bir Joseon generalinin gerçek hayatıdır...Birinci bölümde Ji Won şöyle der-veliyaht
prens Seyun kral olsaydı..100 yıl önce Joseon çagın ötesinde bir adam olurdu...ve arkadaşı...Park Dal Hyang
diye biri yok ..bunlar efsane...fakat kitabın sayfaları baya eskimiş bence bilinmiyen amma gerçek bir Joseon 
generaline ait gibi gördüm ben de az buçuk sayfalarda ...ve tabi bu rölü de hwa oppanın almasıyla harika olmuş bence.Birinci bölüm ..ilk karşılaşma...Park...22 yaşında bir delikanlı verdigi söz yüzünden çok sıkı çalışmış ve askeri sınavlara gitmeye hazıralınır Hayanga..o kasaba  Joseonun başkentidir..fakat yola çıkmadan önce babası ona mektup verir..(daha sonra anlıyacaktır babasının oraya gitmedigini) ve bu mektup çok şüpeli annesi söyliyeyemez fakat ogluna bik küçük kesede yang verir..babası ise..nerdeyse Park..hwa yaşında 
bir at...fakat çekim yapılan o köy çok şirin uzak ve yüksek daglarda...ve yolla sınav için çıkma zamanı.......
HANYANGA GİDİYORUM MİLET...HOŞÇAKALIN DER VE SEVİNÇTEN YERİNDE DURAMAZ:) başına geleceklerden habersiz...at hastalanır,kaplan -yasagı var derken oraya varması
tam 2 ay bulur sınava bir gün kala.....ve yatacak yer ararken hırsızlar kesesini usulca keser ve toplıyabildigi
12 yang,la kalır...kalacak bir ararken bir han bulur...eee sadece tarihte degil fırsatan istifade hancı bir geceyi
10 yang yapar ,kaldı ki...yalnız kalmıyayacaktır..2 oda arkadaşıyla ne yapacagını düşünürken oda arkadaşı bir çette tarafından acımasızca dövülür ( bunu yapan soylulardır)hiç kimse kazanamasın ve tüm yetkiler onlara ve adamlarına kalsın..böyle bir olaya da tanık olan Park -hwa..haydutların peşlerini bırakmaz ve onları kovalarken üç adamın önünü keser..eee kader işte nerden bilsin ki..birisi veliyah prens...digerleri hem korumaları ...fakat cesur mu cesur,dürüstmü dürüst...bu rol gerçekten çok yakışmış sana fakat başarılarında acılarında bu karşılaşma ile başlıyacaktır....Ay canım ya nerden bilsin ki..sevdigi kızın veliyaht prensin eşi oldugunu...valla burda oppa oynadı röl adına üzüldüm bu masum aşk yüzünden ,veliyahtta kızdım..hem gerçekleri sakladı ondan,hem eşine soguk davranışı..unutamadıgı ilk aşkı yüzünden..ve kim oldugunu
göreceksiniz arkadaşlar.ve ve ve asıl dizi 2 bölümden sonra başlıyor..en son veliyahtın yaraladıgını,kralın kabus gördügünü ve oppanın birilerini kovalarken??? bir çok ok altında kaldıgını..yıl 1636..Yong Gol Dal.....Chin generali...yıl 1636  Joseon kralı..Injon,un  14 yıl saltanatında ve okların altında kalan Park .hwa oppa..şaşırmayın sakın ben oyuncu isimlerini hep böyle tarih isimlerini katarım....sabırsızlıkla bekliyorum
sizde öyle degil....amma siz siz olun gerçekten çok güzel bir dizi...çok az bölüm kaç sezon olur bilmiyorum
hadi ben kaçar...bakayım şimdi Joseon Gunman  ve King amd 1 gelmiş mi..en son 10 bölümü gördüm..kre,kre..Asia..Empire galiba...her neyse bakalım neler var neler yok yeni..sadece tarih dramaları elbette.....oldu olmadı...Su baek yang...onur dansını izler kugu gibi maşalah...ha bu dizide oynuyor ve ya
çok özledigim dongyi 30 bölüm..keyfli seyirler herkese  hoşçakalın arkadaşlar...izler izlemez hemen yazdım içimden geldigi  gibi..hoşçakalınnnn...dizilerde  ve ostlarla,oppalarla,unnilerle kalınnnnn.not::ufak tefek hatalar olabilir..af olla..oyuncu isimlerini özelikle yazmadım izleyin diye:)))) sadece hwa oppayı...:)***************.


1 yorum: