26 Ağustos 2014 Salı

>>>>> The Night Watchmen>>>>...

Muhteşem bir kadro ile...ve tarih dizilerinin ...daimi oyuncuları....hemen hemen her dizide,görmek.:)

Lee Rin Jung Il Woo
Çocuk Lee Rin olarak Kim Hwi Soo (김휘수)
Moo Suk Jung Yoon Ho
Do Ha Sung Hee git
Lee Chae Mi çocuk Do Ha gibi
Park Soo Ryun olarak seo Ye Ji
Çocuk Soo Ryun Kang Joo Eun (강주은)
Genişletilmiş Oyuncular
Prens Ki San olarak Kim Heung Soo
Lee Tae Woo gibi çocuk Prens Ki San
Kral Hae Jong Choi Won Young
Kraliçe Dul Chung Soo Seo Yi Sook
Kraliçe Min olarak şarkı Yi Woo
Ddoong Jung Seung Chang Suk git
Hadım Song olarak Lee Se Chang
Park Soo Jong Lee Jae Yong
Sa Barajı Kim Sung Oh
Jo Yoon Tae Genç Hun Sang
Rang Yi Kang Ji Woo
Yun Ha Yoo Da İçinde
Mo Yun VVol'ün moon Bo Ryung
Dang Gol Uh-mi Hwang Suk Jung (황석정)
Hong Cho Hee Ah Young
Tamam Mae olarak Shim Eun Jin
Sayın Chun Ahn Jung Hoon....alıntıdır..bu kadar oyuncu nasıl ezberlerim..:))))
Sevgili takipçiler dizi henüz yeni yayınlanıyor..ben akşam 7 bölümü izledim orjinal dilde...bence çok güzel bir
dizi olacak Joseon döneminde...saat 22-ve 05 arası ortaya çıkan 4 gece bekçisi...Ben ilk bölümü 2 defa izledim..fantastik bir şekilde başladı..ilk başlarda zor olsada...daha sonra yine Joseonda bir kraliyet ailesi
çok tatlı bir çocukları,hayaletlerin yeryüzüne yagdırdıgı..meteorlar,sarayda nerdeyse bir yıkım...hayaletler tarafından elle geçirilen  kraldan önce..bir baba....daglarda oglunu tedavi edecek bir kabilenin verdigi çiçek,
hayaletlerle amansız bir mücadele....ölümler..(.dünya..kana bulanaca) diziden,entrikalar..ve korkuyla dolmuş bir küçük prens.Annesini ve babasının kaybetmenin acısı,abisinin tahta geçip küçük kardeşini...tehtit etmesi,anna kraliçe Dowagerin küçük torununu korumak için saray dışına göndermesi.....ve 12 yıl sonra genç bir prensin...sorumsuzca yaşar gibi görünmesi,tesadüflerin oyunları...şaman kardeşler ve daha neler neler daha henüzz başındayız ...dizinin fakat oppayı görünce izlemeyi bırakamıyacagınız bir dizi..keşke bölümler daha fazla olsaydı...tarih fantastik diziler bir başka güzel....keyfli seyirler..şahsen ben yayın günlerini iple çekiyorum....hee evet sabah sabah yayın mı yapılır derseniz ..bende elbette bu gece beni de biri ziyaret edip
muhteşem kraliçenin...Mişıl..kötü ...fakat çok zeki ve güçlü bir karakter..oyuncu ise bence 10 numara...hoşçakalın...Sarayatta.56.....sizler bu diziyi sakın kaçırmayın...benim gibi tarihe ve özelikle Joseona abone olun....günaydın.....herkese:)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder