29 Ağustos 2014 Cuma

===SAKURA-JAPONYA===


 Selam arkadaşlar uzun yılar önce tek bir defa Japonyaya gitme fırsatım olmuştu..spor hayatımda..fakat o zaman çok fazla gezme ve görme fırsatım olmamıştı...Tokyo,Osaka,Kyoto...bugün sanalda da olsa biraz Japonya turu yapalım...ve dünyanın 2 ci en büyük botanik bahçesinde...sizlerinde görecegi gibi tamam bir kiraz agaçları çeneti...Sakura,lar...bugün artık ege bölgesinde de yetişiyor.İnanılmaz güzelikte bir çiçek ceneti,çok sevimli Japon halkı..özelikle ülkemize karşı ilgisi  ve sevgisi büyük...osmanlı motiflerine işlenmiştir
Japon çiçek motifleri..ünlü salkım çiçekleri,şemsiye çiçekleri,japon güleri,zambakları...ve adlarını sayamıyacagım kadar hem çok ,hem de büyüleci...lisan olarak en zor dilerden biri .fakat sanat her baktıgınız
yere hakim...ben uzun yılardır dizilerini izlemedim....fakat izledigim tüm tarih dizilerinde bu motifleri görüyorsunuz...ülkede biz de oldugu gibi het yıl çiçek festivali düzenlenir...olamaz böyle bir güzelik...yalancı bir cennet sanki..benim çok fazla bir şey yok...iyi,simi sizleri bu cenette bırakmak...herkesin gitmesi münkün olmuyan fakat bizleri asla ziyaretsiz..bırakmıyan sevgili japon halkı...sizlere de bir gün nasip olması dilegimle..hoşçakalın....




 Osmanlıda Japon çiçek motifleri...


































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder