27 Ağustos 2014 Çarşamba

===Seo Hyun-Jin====




Doğum Tarihi: 27 Şubat 1985
Doğum Yeri: Güney Kore
Yükseklik: 167 cm.
Filmler

Şeftali Ağacı | Boksoongah Namoo (2012)
- Hee-Jin (2011) Changpihae | Hayat Peachy olduğunu
Magic | Yosul (2010)
Şarap Öyküsü | Seutori Obeu Wain (2008)
Not Me Aşk | Sarangddawin Piryoeopseo (2006) -
kısa Film
Madonna | Yukwaehan Dowoomi (2009)
Dram Serisi
Üç Silahşörler | Samchongsa (2014 / tvN) - Yoon-Seo
Kralın kızı Soo Baek Hyang | Jewangui Ddal, Soobaekhyang (MBC / 2013-2014) - Seol-Nan / Soo Baek Hyang
Jung-Yi, Ateş Tanrıçası | Boolui Yeoshin Jung-Yi (/ 2013 MBC) - Sim Hwa-Ryeong
Na Jin-Joo - Ohjaryongi Ganda (MBC / 2012-2013) | İşte Oh Ja-Ryong Comes
At Doktor | Maui (MBC / 2012-2013) - Jo So-Yong
Ödüller

Mükemmel Kadın Oyuncu (Drama) ("Tanrıların Bayramı") & ("İşte Bay Ah Comes") 2012 - MBC Drama Ödülleri - 30 Aralık 2012
En İyi Yeni Kadın Oyuncu (Mini serisi) ("Duo") 2011 MBC Drama Ödülleri - 30 Aralık 2011---ALINTIDIR....Son zamanlarda..tarih dizilerinin vazgeçilmez oyuncusudur..ve benim de favorimdir..sevdigimiz oyuncular hakında bir çok şey bilmek isteriz öyle degil mi???Ben onun hemen hemen tüm dizilerini izledim.ve sanatçıyı hem çok begeniyor...hem çok iyi bir oyuncu oldugunu düşünüyorum.....favorim..su baek yang rölü...ve yeni gösteride olan...henüz daha çok erken ...Üç Silahşörler dizisi.....sanırım dizi ilerledikçe çok farklı olacak....normalde...dizi oyuncuları pek paylaşmıyorum ..amma her şeyin bir ilki vardır.....


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder