14 Ağustos 2014 Perşembe

====Kral ve ben--- King and 1====

Sevgili arkadaşlar..aslında bu dizide eski bir dizi fakat sanırım bazı nedenlerden dolayı şu an sitelerde ekleniyor..kaç yıldır Kraliçe İnsoo bu diziyle baglantılı fakat hala çeviri yapılmamıştır..inglizce altyazı olmadıgı için sanırım...fakat drama go,da inglizce altyazılı..bildim kadarıyla...Su baek yang -Kralın kızı---çeviri gelene kadar orda izlemiştim..inglizce bilmesemde...veya çok az kulagım koreceye aşına...yazarın kaleminden.
Veşimdi kral ve ben..dizi adı.KİNG AND 1-inglizce...Joseon hanedaglıgı zamanında yaşamış sadık bir haremagasının gerçek hikyesidir.Kim Cheo Seonun gerçek hayatını anlatıyor-hayattı bir drama olan Kim çok küçük yaştta anne ve babasız kalır..o artık kimsesizdir..:(((((((((( Yapayalnız kalmışken Swe Gwi onu himayesine alır.Beraber büyüdügü soylu bir kıza aşık Zolur(bir gün daglarda çiçeklerin ve dagların kokusunu hisetmekiçin dolaşırken..obu engerek ısırır..ve hayatı pahasına onu kurtarır)Zaman çbuk geçer ve işte sevdigi kız saraya bir cariye olarak alınır.Ona yakın olmak için hadım olmaya bile karar verir..çok çalışarak saraya girer ve en üst saray mertebesine ulaşır..ne güzel bir aşk,ne anlamlı bir fedakarlık onun için çok üzülsemde..o dönemlerde tek yapabilecegi budur.Sarayda da ..gerçek hayatta da entrikalar,çıkarla,kazançlar,kötülükler bitmez..ne garip degil mi...??? bu benzerlik..bazen düşünmeden edemiyorum kimim ben...??? eski Joseona mı aitim acaba..???kim bilir...Hwa dünyaya bir çocuk dogrur..o veliyahat prenstir...fakat iftiraya ugramış...zehir içilerek ölümüne karar verilmiştir:((( acımasızlar...haniri trop canso????Cheo Hwan,nın oglu Yeonsangunu kendi oglu gibi görür ve o kral olana kadar hep yanında ve arkasındadır( bu arada..çok yer Seulde tarihten isimler taşır..)Ve arkadaşlar dizi bölümleri tek tek ekleniyor...biz de sabırsızlıkla beklyoruz öyle degil mi...?? Ben sizlere reklam yapmıyorum amma asla vageçemiyecegim iki site var...biri koreantürk...çünkü siteyide,yayınlarını da seviyorum...ek olarak kurucusu Carpathiyaya..saygım büyük..çok zor dönemlerimde bana yardımcı olmaya çalıştı...saygılar..İkinci ve ilk sitem yepudaa sevgili admini Danse,nin yardımlarını unutmuş degilim...emekli admin bile olsan saygılar-ben ne kadarda istesemde..şu profileri,şifreleri,üyelik adlarımı hep unutuyorum..ve sizlere yardım etmek aslında benim için bir zevk olacak..hasta bir insan başka ne yapabilirki..ben kendime güveniyorum..çeviri için fakat nasıl yapılacagını bilmiyorum...İyi bir yazar olmama ragmen teknolojide kendime -0 not veriyorum....yazarın kaleminden içtenlikle gerçekler...sarayatta.Hey arkadaşlar drama severler..hadi bakalım bölümler eklenmiş mi?? benimle izlemek istiyen varsa bekliyorum iyi seyirler...Sarayatta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder